tisdag 2 oktober 2012

NY PARFYM & BRASVÄRME


 
GOD KVÄLL SWEETIESAR!
 

Har ni testat den här?
Såg den på tv-reklamen och blev nyfiken eftersom
jag använder Hugo Boss till vardags.
Och den här var ljuvlig! Doftar jättegott!
En "göra-sig-extra-fin" parfym.
 
 
 
 
 
Så var en 12-timmars arbetsdag avklarad...
Var tvungen att jobba över lite idag då jag insåg att
jag har inte mindre än 14 stycken projekt på gång! 
Gaaahhhhh!
Många bollar i luften! Allt från kunder med några enstaka
rum, till de som jag hjälper med hela hem, en restaurang/bar
samt ett SPA-hotell.  Många skall även sammanställas och dokumenteras,
vilket oftast tar längre tid än att göra själva förslaget.  
 
Baren är ett extra roligt projekt! Kommer att bli
kanonhäftigt och annorlunda. Kan tyvärr inte avslöja några
detaljer ännu men jag var där idag för att träffa de båda
ägarna samt köksmästaren igen. Vi brainstormade i en och en halvtimma och då,
när vi stod där som bäst, kom jag på att baren borde byta namn till
"TRE STYCKEN ERNST OCH EN DESIGNER"... haha!
Jag gjorde deras restaurang Fiskmagasinet för snart
fem år sen och det har varit ett minst sagt
populärt ställe med utsökt mat.
Och jag LOVAR- ni kommer att få se bilder när det
nya är färdigt!
 
 
 
 
 


När jag kom hem var det riktigt mörkt och ruggigt
så jag tände en massa ljus och en sprakande brasa.
Mysigt! Nu är det höst på riktigt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vet, vi har en massa horn överallt (inte alls min grej
för bara några år sen). Men eftersom maken jagar, och även hittar många i skogen,
så har vi ett litet "lager" numera och jag tyckte att det
var synd att de skulle få bo i förrådet...
 
Nu är jag så trött, så trött.
Dags att gå och krama kudden.
 
 
Sköt om er amigos!
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Men guuud, så roligt att ha en massa PROJEKT!!! Spännande att spåna och tjattra, klura och fundra... Kommer såklart bli SUPER!

    Såå skönt att vila ögonen på ditt välstädade hem, för här just nu... ojojoj.. är det KAOS och KATASTROF, men det får jag ta tag i morgon...

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).